Badet i pudderet geometri
Mens vi drømmer om foråret, kan vi fint starte med en genopfriskning og visuel udluftning på badeværelset.
Lad det gerne ske med fokus på de mere feminine anstrøg.
Geometriske, organske, slanke flader kombineret med sart pudder og gyldne farver er uomtvistelige dette forår. Samtidig rocker og rykker økologiske tekstiler, velduft og vovede trendy lamper også ind på boligens hitliste.
Se med her, måske du også får nye forårsfornemmelser.
Den gyldne bærer til det private rum
Den super minimalistiske reol i en gylden kobberbrun og klædelig farve til både den lyse og meredunkle rumindretning er leveret fra den dansk-svenske duo bag Friends and Founders.
Reolen vil være oplagt som et fritstående møbel i det større baderum, hvor faste moduler ikke behøver varetage bl.a. håndklædeopbevaringen.
Den viste model måler 1150x800x400 cm.
Vejl. Pris: 6.900 kr.
……………………………………………………………………………………………………………………………….
Geometrisk lille fuldtræffer
Det smukke geometriske hvidlakerede spejl Petite er seneste spejl af serien, som Novel Cabinet Makers har kreeret med stor succes. Metal og facetslebet glas er kernen i det geometriske tydelige formsprog. Spejlet måler 20x21x11 cm.
Vejl. Pris: 750 kr.
……………………………………………………………………………………………………………………………….
DET NØGNE UR
Det smukke vægur Less taler næsten helt for sig selv med sine slanke ben og manglende tal. Det formår næsten at sætte tiden i stå på sin helt egen usynlige måde. Uret er designet af den talentfulde designer Millia Seyppel. Uret måler Ø 8,6 cm. Længde 26 cm.
Vejl. Pris: 1.200 kr.
……………………………………………………………………………………………………………………………….
Lågkrukke med karakter
Rosa toner til blødt hvid, hvor den sidstnævnte er kommet i sortiment hos Lyngby Porcelæn. Den lille krukke Chapeau er både dekorativ opbevaring og sanselig legende i sin særlige form – smuk alene eller i en gruppe.
Lågkrukken måler Ø 16 cm.
Vejl. pris: 499 kr.
……………………………………………………………………………………………………………………………….
Sæber fulde af velduftende referencer
Smukke og velduftende sæber kan både pryde badeværelset eller opfylde opgaven som en oplagt vært el. værtindegave. Gå på opdagelse i alle varianterne, fx. her ”Solbærsorbet”, ”Drømmefragmenter” og ”Dans på roser”.
Den sorte gaveæske indeholder de 3 spændende sæber fra den nordjyske sæbefabrik og leveres i en dekorativ gaveæske á 110 kr.
……………………………………………………………………………………………………………………………….
Kulfarvede økologiske håndklæder
Afslut badet med bløde tekstiler på huden i en økologisk kvalitet, der forkæler både miljøet og kroppen. Håndklæderne er vævet i en harmonisk tofarvet kombination af 35% viskose (bambus) og 65% økologisk bomuld, de leveres i en æske bestående af 2 stk. i str. 50×100 cm. og 2 stk. i str. 75×135 cm.
Vejl. Pris: 799 kr.
……………………………………………………………………………………………………………………………….
Cirkelglad belysning i tidens hotteste materialer
Vi kommer fortsat ikke uden om messing og marmor og her spiller de 2 elementer sammen på allerbedste vis. Et design der vil gøre sig i det trendy baderum som en dekorativ vægdetalje. Lampen Stone wall light er designet af Tom Dixon, og i serien findes også en pendelmodel. Nærmeste forhandler og pris via
……………………………………………………………………………………………………………………………….
Limited vintage tapet forkælelse
Nostalgia tapetkollektionen fokusererpå mønstre og flora i de bohemiske interiører.En tapetkollektion, der perfekt matcher det femnine rosafarvede baderum. Tapetet fås kun i et begrænset antal.
Vejl. pris: 500 kr. pr. rulle á 10 meter.
……………………………………………………………………………………………………………………………….
Geometriske striber på gulvet.
En unik ottekantet form kendetegner tæppet, som kan bruges i alle boligens mangeartede rum – herunderbadeværelset.
Den lidt langhårede stribeeffekt gengiver et diskret mønster her i hvid, men tæppet føres bl.a. også i violet og grøn. Navnet på tæppet er Path og er udført i 80% uld og 20% bomuld. Mål 200 x 200 cm.
Vejl. Pris: 5.160 kr.
……………………………………………………………………………………………………………………………….
Design Circus
Birgit Tarp er designer, indretningsekspert, foredragsholder og konceptudvikler i sit designstudio Design Circus.
Referencelisten tæller både virksomheder, interiørmagasiner og private kunder, mens livsstilsbranchens brands også booker designs og visuelle “numre”.